25/6/26

ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ 25η ΜΑΡΤΙΟΥ

        Με ιδιαίτερη συγκίνηση και περηφάνια πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου. 

       Η εκδήλωση ξεκίνησε με τους μαθητές της Α΄Τάξης να ψάλλουν τον Ακάθιστο Ύμνο υπό την καθοδήγηση του Θεολόγου του σχολείου κ. Χρ. Αλποχωρίτη.

        Στη συνέχεια μαθητές της Γ΄, Β΄ και Α΄ Τάξης παρουσίασαν θεατρικά σκετς και παραδοσιακούς χορούς, τιμώντας τους αγώνες και τις αξίες της Επανάστασης του 1821. Παράλληλα, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν μια ξεχωριστή έκθεση με ενδυμασίες της εποχής και άρματα που χρησιμοποιούνταν κατά την Επανάσταση, την οποία επιμελήθηκε με μεράκι ο πρώην Διευθυντής του σχολείου μας, κ. Λοτσάρης.

       Η εκδήλωση αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για γνώση, μνήμη και δημιουργική συμμετοχή όλων.








ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου