Μια ξεχωριστή εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μαθητές και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, σε συνεργασία με γειτονικό Αρσάκειο Γυμνάσιο, μέσα από την επίσκεψή τους στο 2ο Ελληνικό Σχολείο Μονάχου.
Η συνάντηση αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία για ανταλλαγή εμπειριών, γνωριμία με τη σχολική ζωή των Ελλήνων μαθητών της ομογένειας και ανάπτυξη δεσμών συνεργασίας και φιλίας. Μέσα από κοινές δράσεις και δημιουργικές δραστηριότητες, οι συμμετέχοντες επέστρεψαν με πολύτιμες εμπειρίες και όμορφες αναμνήσεις.
Παράλληλα, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά μερικά από τα σημαντικότερα μνημεία και αξιοθέατα τόσο του Μονάχου όσο και γειτονικών περιοχών.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου