Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ Γυμνασίου πραγματοποίησαν κατά το τρέχον σχολικό έτος 2025-2026, εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο Αιγίου, με συνοδούς καθηγητές την κ. Σκοτσιμάρα, τον κ. Σπίνο, τον κ. Θεοδωρόπουλο και τον κ. Αλποχωρίτη, όπου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν σημαντικές πτυχές της τοπικής ιστορίας, του πολιτισμού και της καθημερινής ζωής των προηγούμενων γενεών.
Μέσα από την περιήγηση στις συλλογές του μουσείου και την ξενάγηση στα εκθέματα, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με αντικείμενα, παραδόσεις και ιστορικές μαρτυρίες που αναδεικνύουν την πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής. Η εκπαιδευτική αυτή δράση συνέβαλε στην καλλιέργεια της ιστορικής γνώσης, του σεβασμού προς την παράδοση και της βιωματικής μάθησης, προσφέροντας σε όλους μια ξεχωριστή εμπειρία.


































