Το γαλλόφωνο Τμήμα Α1 του σχολείου μας συμμετείχε στον Εθνικό Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας, που διεξάγεται κάθε χρόνο, με όμορφες κατασκευές. Τα παιδιά, υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας Γαλλικών κ. Καρατσιώλη, δούλεψαν πάνω στις χώρες της Μεσογείου και κατασκεύασαν από διάφορα υλικά, αναμνηστικά από χώρες που υποτίθεται ότι επισκέφθηκαν!
Ο πολιτισμός της Μεσογείου και η γαλλική γλώσσα ένωσαν τις δυνάμεις τους για ένα υπέροχο αποτέλεσμα. Το κουτί των σουβενίρ κατασκευάστηκε με τη βοήθεια του καλού συναδέλφου κ.Σπίνου, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για την υπομονή του!
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου